Internet

Jag är så trött hela tiden och det är skönt att det äntligen är helg. Jag är arg. på samhället på världen och på mig själv. Tänker så mycket på allt möjligt och jag hatar att min hjärna bara tar upp allt. all ångest alla dumma tankar. Jag spenderar mindre tid på nätet för att internet får mig att hata på allt. Jag känner mig bara sämst. Mår bättre av det naturliga och inte det plastiga internetet som visar alla mina fel och alla andras. Det finns för lite positivitet på internet. Bara massa negativa skit saker som inte borde finnas. Så får du drömkroppen. Såhär ska ditt förhållande se ut om det är bra. Såhär är det och pm du inte gör såhär så är du ful, dun och dålig. Allt är regler, lagar och små skit saker som vissa följer slaviskt. Men jag blir inte lycklig av det. Jag blir lycklig av filmer och serier men det är en annan femma men sajter och sociala medier är egntligen piss. För jag blir för engagerad och alldeles för insatt och suger tag i allt som en svamp. Heja skogen, djuren och naturen i alla dess former. Heja världen och moder jord! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0