någonting

Jag känner mig aldrig hel längre. Jag känner mig alltid tankesprid, alltid nere där i de djupa tankarna. Slutar gör det inte och jag vet inte vad jag ska göra. Jag sveper runt som ett spöke och som en sämre upplaga av mig själv. Jag kan inte direkt sätta ord på hur det är. Vad säger jag? Jo, jag mår bra! men det är något där inne. De där jag är så jävla rädd över. Jag kan inte sova, inte äta, inte röra på mig. Jag känner mig stel och de gör ont. Psykiskt och fysiskt. På något konstigt vänster så känns allt botten samtidigt som att allt inte är så jävla dåligt. Men jag får inte bort tanken och jag får inte bort ångesten. Jag får inte bort den konstiga känslan i magen och jag skakar och har ont i huvudet. Allt är som de en gång var fast på ett annat sätt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0