Utkast: Oct. 26, 2012

De finns för mycket tankar i huvudet nu. jag fick inte rollen jag ville ha dock fick jag mitt andra val och en till roll. Jag töntar upp mig med tankar om allt som rör sig med teatern och allt som rör sig runt i mitt liv. Jag är faktiskt en aning orolig för att jag ska gå in i något slag oros moln som jag gjort förr. Jag är trött och jag känner nästan varje dag att jag håller på att svimma. Har börjat träna simning och jag har försökt att umgås en del med människor jag inte träffar så ofta. Men de spelar absolut ingen jävla roll vad jag gör, eller vem jag är med, för jag kan inte koncentrerar mig på just den stunden. jag tänker på allt som varit och allt som kommer. Jag är rädd för mig själv igen och blir arg för att jag tänker så mycket och när jag skriver de här känner jag bara för att lägga mig ner och gråta. Jag vet inte varför? Jag saknar något som jag redan har. Jag är rädd för att förlorade där fina. De där som inte får förstöras, den där sköna känslan av att bara få ha de så jävla bra. jag är trött på att känna mig hängig och trött, alltid hungrig men aldrig sugen på mat. Proppar i mig skit och negativitet. Ingen kan heller säga att jag jag tänker fel eller att de inte kommer hända något. Jag har helt plötsligt tappat mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0