Tankar

Ibland önskar jag att jag kunde glömma allt, att jag kunde ta bort alla tankar från mitt huvud till en liten låda. Lådan skulle ligga under min säng och skräpa och jag skulle sedan bränna upp allt. Tänk om allt hade varit så enkelt, alla tankar i mitt huvud, de finns för mycket skit jag tänker på. Istället för att vara glad och ha de bra, som jag har de ibland, så ligger jag ensam i min säng och tårar rinner ner. Jag tänker på något som inte ens behöver vara stort, de har aldrig hänt. Men jag tänker ändå, tänk om de händer, tänk om jag inte kommer klara de. Ingenting jag skriver, hör eller pratar om har någon mening och jag vill inget annat än skita i att tänka för en stund. Men hur slutar man tänka? Hur slutar man göra sig själv illa? Hur slutar man göra sig själv illa omedvetet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0