Jag saknar dig!

De spelar ingen roll hur ofta eller hur länge varje gång! Men jag jag tänker på dig, jag saknar dig! Jag drömmer om dig så mycket nu för tiden och jag tänker hela tiden varje gång när jag kollar mot ditt fönster, hur allt var förut! Hur allt bara blev som de blev. Nära vänner som knappt säger hej längre, vi var så små men den tiden glömmer jag aldrig. Den när vi sprang runt på gårdarna, samlades i grupper i porten, sprang hemifrån för att få vara tillsammans lite till, titta på läskiga filmer och konstiga program, kramas lite när vi var ledsna. Alla idéer alla tankar alla små gömställen, alla dagar och nätter då jag var lyckligast i världen och allt kändes som hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0