framtidens liv

Jag orkar ibland inte tänka på mitt liv, min framtid, mitt framtida jag. Jag mår bra just nu, men de gnager ibland så fruktansvärt i mig att livet inte kommer vara en dans på rosor. jag måste söka jobb och mer utbildning behövs, jag måste lära mig att ta mer ansvar och att göra någonting åt vissa saker i mitt liv. Jag känner mig efter och otrolig ensam när tristessen kryper sig fram. Jag känner mig dålig. Men varje litet steg jag tar känns som värdens jobbigaste och jag kan känna mig stolt över mig själv bara jag har gått utanför dörren en dag. Har börjat träna och har även försökt att läsa all litteratur som måste läsas. Men jag känner ett stort tomrum inom mig och jag vet inte riktigt vad som fattas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0