På topp och längst ner i djupaste dalen

Vilken emotionel dag det varit idag, jag har både varit på topp och längst ner på botten och sen så känns det seriöst som om jag liksom har blivit slagen. En riktigt fet smäll har jag fått idag. Av känslor endast. Jag har varit nervös för att jag inte skulle komma in vilket jag gjorde och då blev jag jätte glad. Sen tränade jag och då blev jag glad men trött och sen blev jag arg när jag dammsög för att dammsugaren ville inte hänga med mig när jag dammsög. Jag pratade lite med mamma och drack lite te och åt mat och då blev jag glad sen efteråt kollade jag på ett nytt avsnitt av American horror storys vilket gjorde mig glad till en början och sedan stenledsen. Jätteledsen verklige, det kändes för en stund som om jag ville dö på riktigt. Jag vet inte riktigt varför men den där Tate i serien förhäxar nästan mig. Jag blir arg på mig själv för att jag låter folk leka med mig. Jag vill hitta kärleken på riktigt. Jag vill bli kär i någon som älskar mig för den jag är. Så då blev jag jätteledsen och sprang in i badrummet och satt på toalocket i 10 minuter och grät så att tårarna sprutade. För sedan så ringde Louise och då pratade vi lite och då blev jag glad. Nu har jag bara varit allmänt rastlös hela kvällen men jag blev glad utav att läsa NEMOS blogg så då blev det ju en helt okej kväll ändå. Även fast jag fick en gråtattack. Nu ska jag kolla på en sista serie för idag och sen ska jag sova för jag blev så trött utav att gråta så mycket som jag gjorde idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0