You look good!!!

Jag försöker se det fina sakerna med alla killar jag ser och då menar jag verkligen alla. Från en bra ålder där man kan bedömma snygghet(jag vill inte bedömma om en 6 åring är snygg det går ju liksom inte)men typ från 15-16(?) till liksom typ fett gammla typ 80. okej nu skulle aldrig jag dejta eller kyssa eller ligga eller ja allt det där med en 80 åring men det jag menar med hela detta tänkande är att jag försöker se något bra i allas utseende. Jag kan ju ibland bli lite för mycket tror jag, när det kommer till killar, de är ganska många som sagt "Du tycker ju typ alla killar är snygga". Men ja, det är inte svårt att bli snygg i mina ögon, (men det såklart att jag har några sötisar i förådet som jag brukar tänka lite extra på), det är lätt att bli snygg genom kläder t.ex. Nu ska man inte byta stil bara för att någon annan (jag?) säger det, men det jag menar är att det kan hjälpa utseendet. vissa killar som jag däremot ser är för snygga, dom vågar jag liksom inte gå fram till ens och typ prata med, men det som är fett bra med mig är att jag gillar mycket och många och jag är öppen för förslag. Jag ändrar lätt uppfattning om folk och det är positivt, jag vill försöka ge all en chans, en kille som är charmig eller rolig eller väldigt trevlig eller snäll eller alltihop för den delen går ju hem lka bra. det är ju utsidan man ser först och det är därför det är så viktigt att fatta bra beslut och prata med alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0