du vill inte ha mig

Jag skulle kunna dö för dig men inte du för mig
Jag kan älska dig oändligt men du slutar snart
Jag kan hoppa från bron och jag kan klättra upp för högsta berg
Men du skulle bara kolla ner och bara klättra några meter för mig
Jag skulle vilja vara i din famn förevigt men du skulle bara gå
Jag vill ge dig all min kärlek till dig men vad kan jag då få?
Du tycker att jag är galen bara för att jag älskar dig
Du tror inte på det, men jag vill att du tror på mig
Finns jag med i din världsbild eller suddas jag bort?
Jag borde gå och lämna dig i fred och säga hejdå kort
Men jag skulle inte kunna andas om jag inte får andas in dig
Och jag kan inte se någon annan vid min sida, men du vill inte ha mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0