flyga fritt

Jag som trodde att detta år kanske skulle bli svårt, men jag visste ju inte vad jag skulle göra. Men jag är glad. Så glad att jag känner för att flyga runt och aldrig mer falla till marken igen. Är det såhär det känns att vara fri. Jag har helt plötsligt börjat digga nuet och alla utflyckter, börjat må riktigt jävla underbart bra. Samtidigt som den där lilla oron om att något kanske klackererar. Varför den nu då? Den är väll en del av det hela, utan den som kanske jag flyger för högt, kanske blir lite för full av mig själv och aldrig riktigt fattar vad som inte är lycka, För just nu vill jag bara trycka på pause, vänta ett tag och ta ett djupt andetag, hämta en glasburk och andas in känslan i burken och varje gång jag känner mig lite nere så kan jag då känna på känslan jag en gång hade. Burken med lycka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0