När hur var och varför?

Hej jag har blivit medlem på monster.se och hur jävla bra gick det. Jag blev fan förvirrad av hela sidan och när jag har skrivit på min profil och lagt in mitt cv i typ 2 timmar så står det i ett hörn. Din profil är fortfarande låg. Jaha, men jag kan ju inte skriva i något mer.  Jag försöker och jag frågar runt men vad mer kan man göra. Det är skitsvårt att skaffa jobb. Imorgon har jag sakt till familjen att jag ska minsan få det fint i klädkammaren och städa upp bland alla olika kläder. Mamma sa att det troligtvis skulle ta hela dagen. Ja! Jag har något att göra imorgon. Jag behöver inte sitta och kolla runt efter halvdåliga serier hela dagen och äta tråkig mat. Jag ska slå på stort och faktiskt köpa något gott till mig själv imorgon.

Något annat jag har tänkt på är detta: I varje liten må bra bok, i varenda lilla så här blir du framgångsrik bok, i varenda liten du kan göra vad du vill bok, i varenda liten alla kan hitta kärleken bok etc etc etc etc så låter det så jävla enkelt att bli något. Det finns så jävla mycket tips och skit som man ska göra och när man gör dessa saker så händer det ingenting. Jag kanske gör de på fel sätt. Alltihop. Men något är fel. Något är fett jävla fuckat med dessa böcker. Jag har fått några av mamma. Rocka fett, så blir du superstudent. och bla bla bla men jag går fan inte på den där smörjan. Kan de inte skriva en bok om sanningen. Jag vet att det är svårt men pröva dessa tips och om de inte funkar hitta på något själv. Gå i terapi va fan. Det är inte fel att nedvärdera sig själv och det är okej att klaga var inte så jävla duktig jämt. snart kommer du dras upp ur skiten. Men när?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0