Jane Eyre

Vackrare film får man leta efter. Jag önskar lite att jag levde på den tiden då ingen teknik fanns då inga telefoner fanns då inga riktiga färdmedel fanns. Ibland så önskar jag att jag fick skriva brev till folk jag älska och sedan vänta på svar. Jag önskar ibland att saker och ting var lika lätt då som det är nu. Att få springa runt i naturen i sin långa klänning och jag önskar att jag fick bli lika kär. Skriva poesi eller måla och rita av människor och miljöer i min omgivning. Jag känner mig sentimental och vill helst bara sätta mig ner och gråta över verkligheten som är så grym. Jag vill inte längre göra saker som folk befaller mig att göra. Jag vill inte plugga eller jobba. Inte heller resa. Jag vill gå långa skogspromenader och dricka te medans jag skriver poesi.

Kommentarer
Postat av: Traxy

Eller hur? sucka drömskt

2011-10-08 @ 23:44:24
URL: http://www.thesqueee.co.uk
Postat av: Anonym

Ja tänk va härligt!

2011-10-12 @ 12:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0