drömmar

Jag drömmer mycket konstiga drömma och speciellt nu under sommaren har jag drömt om allt möjligt konstigt. Men någonting som aldrig går ur huvudet är just den här drömmen om att man bara surrar runt överallt och inte hittar någon ro. Jag hoppar från människa till människa och jag ser folk som ser de. De ser att jag inte hittar hem. Jag drömmer även om killar. Killar i allmänhet. Killar jag kramar och killar jag ja helt enkelt gör allt med. I natt drömmde jag att jag själv var en kille. En homosexuellkille som var kär i en annan kille. det var jävligt mysko. Killen jag gillade började slå mig och han sa att han hatar bögar och jag skrek sluta och sen så kramade han mig och jag blev mitt vanliga jag igen. Vi satt i ett badkar och han sa hela tiden till mig att jag var fin och s himmla vacker och jag kramade om honom och kysste honom och sen så sprang han iväg. För helt plötsligt låg vi inte i badet utan på en gata någonstans i förorten och jag skrek att jag ville ha honom till baka men han bara sprang.  

Här om dagen så drömde jag även att jag hade sex med n kille på en toalett någonstans och han ändrade utseende 4 gånger. Jätte märkligt och sen så säger han till mig. du gör bara det här för dig och för att du ska må bra. Men du är ingenting. Och ingen lyssnade på mig. Alla bara hatade mig och jätte många runt mig var sura och jätte fulla. Jag sprang och sprang och sprang men alla hatade mig över allt där jag kom.

Varför springer de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0