bio i solen

Hej hej hej jag har så tråkigt att jag håller på att spy. Är det varmt idag? Ja, det står på termometern på datorn att det är 63 grader ute?! score... Jag känner mig helt jätte varm. Nja inte riktigt. Det är säkert jätte rott och äckligt ute. Solen skiner iallefall, det är ju bra. Eftersom det är SÅ FINT väder ute idag. Ska jag och mamma gå på bio och se Jane Eyre. Jag är pepp som fan och det kommer nog gå strålande bra. Ja, vad skönt att bara sätta sig i mörkret med en cola light och lite godis. Hoppas den inte är sorlig dock. Orkar inte ritigt gråta. Men den är nog fin och härlig. BTW cola light tycker jag alltid har varit godast. Men många jag har pratat med om det här tycker att "vanlig cola" den är godare och receptet är så mycket bättre. Undrar det? Verkligen? Jag känner skillnaden och jag kan säga att cola light är fett mycket godare. Aja, nu ska jag ut innan bion och gå lite på promenad, det behövs. Annars kommer jag att somna, jag är så lat hela tiden att jag bara somnar överallt nu för tiden. Jätte mysko!

okibye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0