SLÄCKTFEST

Efter några glas mousserande vin och lite öl och god mat och te så känner jag mig trött. Många intressanta samtal och många skratt. Det är alltid lika kul att vara på släckt kalas och jag är glad att vi är så många som håller ihop. Jag gillar att vara hos Anne och Walle och sitta i deras sköna soffa och bara prata. Mycket snack om mina jobb och hur det går för framtiden. Mycket snack och poppande ord fick jag höra och oron kommer tillbaka. Jag kan inte rå för det men jag är lite orolig över att inte kunna hitta något och det tär på mig hur mycket som helst. Under kvällens gång så snackade jag även med Louise i telefon och vi pratade om lite allt möjligt. Men allt som allt var dagen och kvällen trevlig. Var nämligen tidigare idag på stan med Louise och köpte lite nödvändigheter. Det var trevligt och vi gick i affärer och pratade och tog en ganska så snabb fikapaus. Innan jag skulle hem och göra mig i ordning till kvällen. I morgon hoppas jag på att vi ska gå på bio. Men jag förstår också om det inte går då Louise har mycket plugg att göra på lovet. Nu ska jag drömma sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0