Nu banne mig!

Nu får det fan vara nog. Jag ska ta tag i mig själv och jag ska bli fett tränad och få jävligt mycket bättre kondition. Jag ska få snygga muskler och jag ska bli brun med fejkbränna på tub och jag ska laga god mat som jag faktiskt börjat med och jag ska börja baka bröd och eftersom jag är arbetslös och söker jobb som tusan så är det bara att vänta. Och då är det bra att ha någon slags sysselsättning. Som typ just att träna och laga mat och diska och städa huset så blir alla glada. Om någon har något annat förslag så blir jag glad!! Jag funderar fortfarande på ett bra knep att bli rik men jag vet inte riktigt hur. Eller rik var väll att ta i men du vet lite cash är ju alltid trevligt. Tänk att vinna typ på lotto eller typ så här i tv4:as morgonsoffa. Fett ballt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0