Fredag

Idag var jag på min första jobb intervju jag någonsin varit på. Helt sjukt. Jag fick sitta och vänta i deras lilla kontor i typ en halvtimme vilket inte gjorde så mycket d det var ganska intressant att bara sitta där och bara ja, titta omkring. Sen så kom han den här snubben, hans. vi pratade i 5 minuter sen sa han och ja detta är allt så nu hör vi av oss snart igen så får vi se vad som händer. Jaha ja, då var det bara att vänta och kanske söka lite mer jobb. Efter detta gick jag till pub och fikade och köpte en kudde med mamma, vi satt och pratade om lite allt möjligt, sen så gick jag till buktricks och kollade kläder för min lillasyster skulle på maskerad ikväll.Vi hittade inget bra och det var typ knökat fullt där inne så jag orkade fan inte vara där längre.Plus att jag typ håller på att bli sjuk så jag typ kände mig lite hängig och lite som i en dimma. Fy fan vad kallt det var ute idag. Ikväll var vi hund vakt och vi kollade på idol och åt glass med resten av familjen. Hunden var nog också lite sjuk för den gnydde hela tiden. Stackars lillen! Nu har i alle fall hunden gått och jag har tagit ett bad och försökt få bort frustrationen av att EMIL åkte ut ur idol. Fy fan vad dåligt, han var ju fan unik, han var bäst, som en liten Håkan. Jag är kär i Göteborgs dialekt så himla fint. Nej nu ska jag försöka sova bort förkylningen.!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0