Depp

Jag känner mig ingenting just nu! Ja, stick iväg du som inte vill höra på Depp. Jag är aldrig ledsen, jag är aldrig glad, aldrig arg, sur, nyfiken eller för den delen kär. Jag är bara så jävla inget just nu. Idag gick jag på bio med mamma och syster. Såg en dag och jag blev rörd för det var en film som var så jävla bra att jag vill bara leva kvar. Sen kommer man hem igen till verkligenheten, så dyster. Jag känner mig så dålig, så ensam, så jäkla dum. Jag satt och grät i duschen idag. Jag grät så mycket att jag inte kunde andas och när jag väl hade slutat så ville jag inte sluta. Det är så skönt! Att för en gång skull vara så nära känslorna. Jag vill lägga mig ner på golvet och skrika och bara glömma alla jävla dagar. Jag vill ha en sysselsättning på dagarna jag vill för fan leva. Men hur? Då folk runt om mig pluggar, jobbar, gör andra sysslor och bara är upptagna med de dom gör på dagarna. Och jag förstår,om jag hade nått så skulle jag också vara upptagen. Men jag är så jävla ensam för jag har så mycket tid och tänka och så jävla mycket tid att göra ingenting. Träna, laga mat, diska, kolla på tv, söka jobb och kanske om jag har tur gå på bio. Thats My life! Jag funderar på att börja skriva en bok. Jag funderar på att börja skriva barnböcker. Lite större och roligare för de som är lite äldre. Jag funderar på att skaffa mig ett namn på andra sätt liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0