Min dag !

Att sitta vid vattnet idag med Anjani var väldigt mysigt, efteråt åkte jag lite tunnelbana och sen spontanfikade jag med mamma. Killen i kassan var otroligt trevlig, verkligen! Jag gillar verkligen WAYNES COFFE. Sen sprang jag till tandläkaren där jag till min förvåning såg en underbart söt kille. Han var så otroligt söt, han såg ganska trevlig ut liksom. När jag är hos min tandläkare, som jag btw har haft hela mitt liv :), så är det nästan bara äldre människor. jag fick spontan bedövning och allt gick mycket fort. Dom är verkligen duktiga. Men det gör ont. Visdomständerna är förjävligt jobbiga och de växer så jäkla sakta, man får fan i mig spunk. Har nu varit och tränat med louise och sen har jag nu kommit hem och ska snart gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0