Louise <3

Under lördagen så åkte jag till globen för att hälsa på Louise på hennes jobb. Donken, jag satt där med Kristina och Josefine och åt och drack, Senare åkte vi hem till Louise och lagade middag och jag hade med mig bullar som alla åt av. De delades ut presenter och jag läste upp min dikt för Louise. Ja mycket trevligt var det. Senare på kvällen kom Jasmine och vi pratade länge alla 5. Sen åkte Jasmine hem och vi 4 gick och la oss. Idag har jag gått i affärer och ätit bruch på strand hotel vid skeppsbron. Hur trevligt som helst var det och jag blev verkligen hur mätt som helst på allt som serverades. jag är faktiskt fortfarande mätt. Helt galet. Grattis ännu en gång Louise, nu är du 19 år och får äntligen beställa sotare. WOHO OCH SCORE PÅ DEN.
JAG ÄLSKAR DIG, GLÖM ALDRIG DET!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0