Livets filosofi

Jag undrar nästan om det inte vore smartare att ibland bjuda med sig själv på vissa grejer. Jag gillar verkligen människor som är öppna på det sättet att de bara kan fråga när som; nemen häng med oss i helgen, bo hos mig, vi gör det här. Sånna här spontana roliga saker. Jag har totalt fått fnatt nu när jag är hemma hela veckorna. det funkar liksom inte alls. Jag blir lite knäpp. Jag vill träffa nya människor och jag vill träffa folk som jag precis har mött. Jag vill göra en större krets av folk som man bara kan chilla med och inte ha några direkta band med. Bara folk man kan va med och inte behöva prata om alla dessa problem och sånt, utan bara filosofera liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0