Halsböld mums

Nu har jag varit inne på ks för halsböld och det tog 3 timmar totalt. Fick vänta i 1,5 timme och sedan var det in. Hon tog prover på min hals och det var halsböld så hon började operera lite med bedövning såklart och en annan sprutbedövning. Det gjorde ont ändå. Inte lika ont utan men fy fan. Hon sa att nu gör det lite ont och ja, hon skar ju fan upp halsen på mig vilket man måste från insidan, bölden måste ju punkteras. Efteråt frågade hon om jag var svimmfärdig och jag sa nej, efter 5 sekunder svartnade det nästan och hon såg det fort och sänkte ner mig och alla kollade på lilla mig som låg där och kunde knappt andas. ANDASDJUPT. Jag försökte men jag slutade andas hela tiden, jag var liksommlite spänd och rädd. Sen så började allt släppa och jag fick rullas ut på bår i korridoren och ligga där i en halvtimme tillsammans med en kopp saft och värktabletter. En killenoch hans pappa satt några meter ifrån, de kollade lite vilket jag kan förstå.  Men han var söt, tänk att jag sitter och tänker på killar även fast jag precis har svimmat innan. Stört, sen gick vi till Apoteket och väntade en halvtimme där för systemet hade kraschat. Sen åkte jag hem med en cola i handen och nu är jag bara trött. Ska dit imorgon också och kolla till allt igen och sen så opererar jag bort de där jävla mandlarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0