GOOD FEELING

Snart kommer städaren och ska städa lägenheten i 4 timmar. Så typiskt när man är hemma såhär hela tiden och så kan man inte göra riktigt vad man vill. Det är tur att hon typ är den bästa. Hon är väldigt trevlig och snäll. Jag hoppas verkligen att de inte byter ut henne igen, för det gjorde de under några månader och den andra städaren var inte alls lika bra. Det bästa med städaren är att hon verkligen städar och städar undan allt. Ibland kommer saker bort och ibland så händer det att något blir förstört men det är mycket sällan. Hoppas på att det blir lika rent i dag som alla andra gånger. Vi har inte haft städaren så länge men det är skönt, även fast mamma är pedant och ändå städar varje dag. Så typiskt. Annars hade jag tänk att kolla lite på film. Söka lite fler jobb och kanske gå ut på staden och köpa lite grejer idag, men det blir nog senare. Åh sen ska jag få träffa min kompis nya utbytesstudent från Frankrike, och min kompis och jag ska gå på bio med honom. Vi ska se den berömda Tintin. Är fett glad för det. Bion börjar 21.10 så det är ju en jävla tid kvar tills vi ses. men det ska bli trevligt. Hoppas verkligen att filmen är bra och att 3D formatet inte är lika dåligt som vanligt. Jag gillar inte 3D, det funkar bara på riktigt stora skärmar som t.ex. cosmonova vid naturhistoriska. Men dit kan man ju inte åka hela tiden. Det är annars mitt favorit museum faktiskt. Det är ett riktigt mysigt och spännande museum där man lär sig väldigt mycket och det är väldigt stort så man kan ju verkligen gå där hela dagen. Mitt favorit rum är absolut de om polarisen och valarna och isbjörnarna och de rummet ligger nästan längst ner så där är det ganska kallt. Sen är det alltid mysigt och sitta och äta lunch och fika när man är klar, men oftast är man helt slut efter en dag på det museumet så man vill helst åka tuben hem. även fast jag bor så pass nära att jag kan gå. Ja, nu ska jag nog äta frulle och kolla på de senaste avsnittet av den som dräper och BRON. Det går så mycket bra serier nu på tv och överallt i världen så man blir helt knasig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0