En kväll

Jag gick runt lite på stan och frös och jag gick runt lite med dig tills vi hittade en bar. En bar vi satt på en stund, men jag ville inte gå, jag ville sätta mig där och bara vara och sitta och prata om allt och samtidigt kolla hur det gick i matchen Dif AIK i hockey. Jag bryr mig inte, men det gör du, så man kanske borde börja kolla lite i alle fall även fast jag aldrig kan hålla reda på pucken. Jag ville egen till mig och du fick inte följa med. Jag ville inte hem till dig och jag orkar inte gå upp tidigt p.g.a ditt tidiga jobbmöte. Men jag lovar dig att nästa gång vi ses så kommer jag veta vad jag vill.
Han på Facebook saknar jag lite, men bara en smula, känslan var så härlig, den där känslan av att någon tog i mig på det sättet du gjorde. Jag har fortfarande inte hittat någon som har hittat så rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0