Drömmar och oro

Det var inget farligt, det var bara jag som oroad mig lite för mycket.
Jag har däremot ett litet problem. jag älskar att drömma och sova, det bösta med att sova tycker jag är att man får drömma och se något helt annat. Men ibland så vet jag inte riktigt om jag har drömt saker eller om de är på riktigt. Jag drömmer flera gånger om att jag vill hoppa från min balkong och varje gång så kliver jag tillbaka igen för att jag är rädd om det skulle vara på riktigt. För i drömmen då är det ändå okej, för då dör man ju inte, men i verkligheten skulle jag aldrig kunna, vilja eller våga hoppa från balkongen. Det är märkligt det där. Med drömmar alltså.
På tal om något helt annat så såg jag kronjuvelerna idag, det är en svensk film och den var verkligen över förväntningarna. Riktigt bra. En svensk pärla skulle jag nog säga att det var. En riktigt underbar film.
Annars så har jag ändå varit rätt så aktiv idag.
Jag har pratat med Louise i telefonen i nästan 1,5 timme.
Sökt jobb på arbetsförmedlingen
Mailat arbetsförmedlingen
Gått till ungdomsmottagningen
Tittat på en film
Läst en bok
Städat
Tagit ett lungnande bad
Fått en arbetsintervju på torsdag
Och bestämt möte med en vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0