Cry me a river!

Ligger i sängen och lyssnar på sorgsna Pianomelodier på youtube med ledsna bilder till. Och jag gråter, tårarna flödar. Det brukar bli så här, jag är egentligen inte ledsen. Men min favoritserie bron är slut nu och just nu gråter jag så mycket för att det var en kille i serien som jag gillade. Väldigt mycket som dog. Gud jag blev helt till mig. Men jag kan ju inte sitta och storvreta brevid mamma i soffan heller. Jag gillar att därför kolla själv på serier och filmer. Tycker det är skönt att bara gråta ur mig lite för allt möjligt även fast jag egentligen inte är så ledsen. Men ibland så övar jag mig på att börja gråta, jag övar och övar och det funkar som bäst när man är lite sådär känslig. Ibland går det bra ibland går det inte alls. Men det är skönt att gråta ibland. Det är lite terapi för mig. Jag sitter gärna ensam och gråter av mig en skvätt, bara för att det är skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0