BREAKING DAWN!

Ja, nu har man sett del 1 av 2 av den sista twilight filmen. Jag gillade den, den var bra och på något sätt mycket vacker vilket alla filmerna är. Bella blev bara blekare och blekare och smalare som en jag vet inte vad. Det blev nästan lite för mycket att se. Det var hemskt att se henne så där smal, hon såg verkligen ut som en levande död. Edward såg mer ut som en Edward scissorhands och lite så där halvkonstig ut i hela filmen. Jakob är mycket snyggare men jag gillar ändå inte honom på det sättet som man gillar Edward.
Ja, vad den handlar om: De gifter sig och åker på smekmånad och det händer stora saker i deras liv och allt är mycket dramatiskt och lite sådär triangel drama mellan de tre huvudkaraktärerna. Bröloppet är däremot fett snyggt. Vackert. Och jag måste säga att Jakob och Edward borde typ slås ihop på något sätt. De skulle vara mycket bättre. Att ha allt det bra med båda i en person :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0