Big kisses all over

Ibland så är det konstigt hur människor man träffar på sådan kort tid kan ge en så mycket mer än vad man tror. Jag träffade en kille i sommar som kommer från Frankrike och han meddelar mig med massa söta små meningar och ord lite då och då. även fast vi bara träffades två dagar så var det nått där. Typ kärlek vid första ögonkastet. GREJEN är ju bara den att vi kan inte riktigt prata med varandra, hans engelska är verkligen dålig och jag kan typ två meningar på franska och Svenska kan han lika bra som jag kan franska, alltså typ inget. Men vi kom överens ändå. jag saknar hans famn ibland. Att bara ligga i hans famn på en liten gräs plätt med en filt över sig och bara kramas. Det tråkiga var dock att jag var typ sjuk. Om jag inte hade varit sjukt så hade det kanske gått ännu bättre och om jag inte hade varit så full andra gången vi träffades. HAHA KRÄFTSKIVA. Det va nog den konstigaste och bästa kräftskivan jag någonsin har varit på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0