AUGUSTIKÄRLEK

Jag kan inte direkt säga att jag har glömt det som har hänt i sommaras med allt var det nu var. På ett sätt så var min sommar så lugn att jag nästan fick spunk och sen så blev den sjukt snabb och nästan hektisk. Speciellt i Augusti, då jag var ute och festade 5 -7 gånger, åkte in på sjukhus för den där stora bölden i halsen, träffade släkten, var sjuk, kräftskiva, dansade på bounce, träffade en fett söt fransman och träffade en och annan kille före detta och jag började plugga japanska... Vilket i och för sig gick åt helvete. Augusti var: ja, en kärleksmånad för mig. En kille som var då från Frankrike, en kille som var typ 30 år!!!, en kille som såg exakt ut som killen i min favorit film (PARANOID PARK) jag tänkte bara en sak; detta händer bara en gång i livet jag får fan ta chansen, en kille från USA som flyttat hit ett tag (som jag träffar fortfarande lite då och då) och en kille som jag på ett sätt aldrig kan glömma, då han hela tiden gav mig kommentarer om min lock i luggen och mitt fina leende och hur söt jag alltid var. Men jag tror det var alkoholen som spelade oss ett spratt, i alle fall lite. En kille kan jag bara inte gömma. En kille jag träffade i början av sommaren. En kille som jag helt plötsligt träffade och som jag sedan kysste. Han var full och jag var inte så full men han var ju så förbannat snygg så jag kunde inte låta bli. Vi hade nog inget gemensamt, han och jag. Men jag gillade att krama honom och jag tror att han gillade mig, för en stund i alle fall. Jag tror ändå att han var en ganska snäll kille, men när han var full kunde han vara lite bedrövlig och lite elak nästan, men han var ju ändå 25 så han kunde behärska sig när han var nykter. Vi pratade lite på SMS och jag blev helt död, jag fick liksom panik för att det var en kille som pratade med mig på det sättet. Han bjöd mig på fest men nej, jag gick aldrig och här och dagen råkade jag, liksom ett halv år senare, ringa honom. Han SMSADE mig och undrade vad jag ville och jag sa att jag ringt fel. Fast egentligen så vill jag se honom en gång till, bara en gång till och kanske bara kyssa honom lite. Jag vet, jag drömmer för mycket. Det kommer aldrig att hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0