All by My self

Sorry det var kaos i helgen och jag är sjuk, lagom till Melissa horn, så jävla typiskt. Allt är sämst, jag har sex jobb jag måste söka men orkar ingenting, helgens början blev galen och jag skäms, jag hörde aldrig av mig.jag var ute och gick hem med en kille, vaknade 12.30 hade 33 missade samtal och fan i helvete hemma. Polisanmäld försvunnen, och alla var oroliga. Han har redan hört av sig men jag vill inte träffa honom mer, förlåt! Men jag vill inte längre, jag vill träffa någon på riktigt och de spelar fan ingen roll hur länge jag väntar. Nu sitter jag i soffan och tar tempen på mig själv och kollar på bridget Jones. Fml. Jag orkar fan inte mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0