A night to remember!

I fredags så stod det arbetsintervju på schemat. Jag kom 5 minuter sent och stannade inte mer än 5 minuter. Jag gick fel. Herregud, jag måste bli bättre på söder. Han sa att han skulle höra av sig. Undrar bara när det blir. Senare denna dag så köpte jag lite presenter till mig och Louise som fyllde år. Träffade Anjani. Det var mycket trevligt så vi ska snart göra om det. Gick hem och åt en stor pirog, Jag var inte hungrig men tänkte att det var nog bäst att äta. Kollade på Robinson och gick sedan till södermalm och träffade Agnes som skulle fira sitt körkort. Jag stod och väntade vid Maria torget och där kom Agnes och 2 kubaner. De var trevliga, förutom att bara den ena kunde svenska den andra kunde bara spanska. Kom hem Till Agnes där vin serverades, alla hade med sig alkohol men Agnes sa att det var lugnt, kan ju inte köpa på systemet ännu. Flera ansikten som jag kände igen och fler som jag inte visste något om, satt och pratade och jag vill bokstavligen inte att kvällen skulle ta slut. Jag var så himla glad och lite full. Eller ganska full men jag gjorde inte bort mig i alle fall. Satt och pratade med en kille ganska mycket som Agnes kände och vi har sets några gånger förut men inte så ofta. Han är mycket snäll och väldigt söt och charmig. Vi var båda ganska, ja fulla om man kan kalla de det, vi satt och pratade om lite allt möjligt och sen så sov vi över. Jag pratade med olika folk hela kvällen, satt på balkongen och rökte och snusade. Det är inte likt mig. Men just på sådana här tillfällen gillar jag det. Under kvällens gång prövade jag även lustgas, det är ju lite farligt, men det är inte olagligt. Jag blev sjukt fnissig och skrattade så jag höll på att dö. Det gick däremot över efter ett tag och då så fick jag gå ut på balkongen och hämta luft. Ja, mycket hände men sen när jag vaknade upp så sa ena killen som var kvar att alla hade gått, jag låg kvar ett tag och sen gick jag som tredje sista. jag sov hela natten bredvid den charmiga killen. Väldigt oskyldigt var allt och ja allt var frid och fröjd när jag vaknade. ingen baksmälla! Otroligt skönt. Men om jag ska vara ärlig så var detta en kväll som jag sent kommer glömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0