Solsidan!! NEJ!!

Jag har försökt kolla på Solsidan ett tag nu och det går inte. Jag blir helknäpp, alla där i känns bara förjävliga. Jag skulle seriöst flytta på en gång om jag hade en ganne som han den där snubben som lånar saker men aldrig ger någonting tillbaka. Jag blir så trött på att typ i snitt alla bara älskar detta pogram och tycker att man i stort sett är konstig om man nu inte kollar på ett skit pogram som solsidan. Jag ser inte det roliga i det jag ser inte det där otroligt roliga så att man känner det roliga i det när man ser det. Jag blir bara förbannad. Jävligt förbannad. Jaha, och vad var det för roligt med detta. Jag känner bara att många av dessa skådisar också bara försämras så otroligt i denna serie att det är sjukt. Jag blir bara ledsen när jag ser dessa losers i tv jag tycker bara synd om karaktärerna. Jag tycker så synd om dom. Jag förstår inte att de står ut med varandra. Är det någon som håller med mig. Någon i detta Sverige, som faktiskt tycker samma sak? Det tror jag fan inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0