Japan

Fy!!!! Det är så hemskt det som har hänt i japan. Jag älskar Japan, jag älskar kulturen, maten, människorna. Jag har aldrig varit där men det är min största dröm. Nu kan man inte åka dit på ett tag men någon gång skulle jag vilja åka till japan. Någon gång så vill jag bara vara åka dit och bara gå omkring på tokyos gator eller bara skutta runt på landsbygden på alla magiska fällt eller åka på spa eller bara ta del av allt det vardagliga livet. Jag skulle vilja åka till japan och bo där. Och jag mår så dåligt över att detta har hänt. Jag hoppas att dödsantalet inte stiger för mycket och jag hoppas att mina kompisar om de har några som bor i japan att de lever och är okej. Jag vet ej om jag känner någon som är där nu men jag tror ej det. Känner folk som däremot åker dit. Jag hoppas på att detta går fort. att tragedin inte fortsätter, att det nu är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0