19

Jag är 19 år idag eller igår blev jag det. Jag vet inte riktigt, jag började precis vänja mig vid att vara 18 för ett tag sen....
Jag har fått fina grejer:
En kamera (canon)
Ett par byxor från Mathilde
En the beatels tröja som är till naveln
Ett par vit och blå randiga underkläder
En bok: I AM LEGEND
En film: PUSS
Biokort, 350 kr
Ett olivträd som kan bli upp till 2000 år!!!!!
En tekanna, tekopp och tefat i ett <3
En påse chai the
En blomkruka med en fin blomma i.
Sen har jag födelsedagspresenter som återstår!!!
Jag är nöjd. Det är ju faktiskt sälskapet på födelsedagen som räknas tycker jag :)

Jag hade släcktfest idag och sen så hade jag en fika stund nu på kvällen med Louise och Krisse! Det var kul!

Satt btw och kollade på Stephen king's bokbaserade film IT idag. Hahha riktig 90-tals film. Ganska bra faktiskt.

Nej nu måste jag banne mig sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0