luftskytte, dans,sång, sällskap och en anningen för mycket öl!

Jag hade en trevlig midsommar. Dock så var jag lite halvtrött hela dagen. Jag firade med min familj och två andra familjer på tranholmen. Detta ställe tar det 10 minuter från ropsten med båt till. Det är jävligt nära stan och jätte fint men väldigt litet. vi dansade och picknickade och åt mängder med mat. Gick promenader och lekte 6 kamp. Jag äger på luftskytte. Jag fick ner 4 av 5 ölburkar. Vi sjöng och pratade och så var jag mycket med de fina hundarna . Jag ock joel, sonen till en av familjerna, vi satt och kollade även på film. Kände faktiskt att jag blev lite berusad och jag ville verkligen inte att de skulle synas så jag skylde på att jag bara hade sovit 2 timmar natten innan, vilket dock var sant, och gick och la mig 01.00 med kläderna på. Vacknade sedan morgonen efter klockan 07.30 av att jag låg mycket oskönt och att det vattnades i munnen som fan. Var även varm av kläderna. Jag gick upp gick på toa drack lite vatten drog av mig kläderna och kröp ner i sovsäcken. Jag ville inte gå upp. Men jag åt frukost stående då jag ville följa med på promenaden som alla skulle på. Drack mitt te och brännde mig. Jag undrar om folket visste. Under alla omständigheter så kände jag mig inte alls bakis vilket var skönt. Vi gick promenaden och åt lite snabblunch och åkte båten hem vid 1, När jag kom hem pratade jag lite med louise i telefonen och vi bestämde oss för en fin brunch på tisdag. Sov i några timmar eftersom jag fortfarande var trött och sen åt jag middag. Har nu ätit middag kollat på två filmer. Dansat till glee musik i mitt rum och även facebookat en del. Nu vill jag bara mysa ner mig i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0