omväxling

Jag kan säga det tusen gånger om att jag hatar skolan men detso längre man kommer ifrån allt som har med skolan att göra blir jag så osäker. Jag vill kunna stå på mina egna ben och bara veta vad jag vill. Jag vet halvt vad jag vill. Men det jag vill är så svårt. Idag eller om det var imorgon så är det guldbaggegalan den bästa galan vi har här i sverige. Tycker jag! Varje gång jag ser den där galan så sitter jag i soffan och hoppas på att få stå där och ta emot ett pris någon dag.

Jag är så arg nu för tiden. Hela tiden och jag är så jävla trött på allt och alla. Jag vill verkligen börja om på nytt. Jag vill lära känna mer människor och bara göra något annat än att sitta och plugga. Kanske åka unt med en teatergrupp på turne i en turne buss. Fatta vad kul. Jag ehöver inte bli sten rik jag vill ha det kul det är mitt mål. Jag kan vara en fattig student i flera år och jag kan ha det helt ok med pengar istället för en hel drös. Jag vill vara glad. Jag vill bli glad av det jag jobbar med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0