!"#¤%&/()=?`?=)(/&%¤#"!

Jag har ingen ork kvar och vem har egentligen det. Jag orkar inte göra något annat än att gå stå och sitta kanske äta och dricka men annars så är jag så omotiverad att jag just nu inte bryr mig om någonting längre. Jag hatar allt som finns känns det som så jävla bitter hela tiden och varje gång jag änns pratar om någonting som får mig att må dåligt så skriker jag.

JAG ORKAR INTE MED DETTA JÄVLA SKIT PRAT OM SKIVOR HIT OCH DIT OCH ALLA DESSA STUDENTFIRANDEN OCH ALLT. VEM FAN BRYR SIG OM DET JAG ORKAR INTE DET. FÖR MIG ÄR STUDENTEN MEST ÅNGEST ÄN EN FIN STUND I LIVET. KANSKE SER DEN FINARE UT OM NÅGRA ÅR I MINNET MEN JUST NU VILJA JAG HELST INTE TA STUDENTEN. VARFÖR SKA ALLT VARA SÅ JÄVLA JOBBIGT HELA TIDEN. JAG SKULLE PÅ ETT SÄTT VILJA HA ETT ÅR TILL PÅ MIG BARA FÖR ATT KUNNA BESTÄMA MIN FRAMTID LITE MER. DET KÄNNS SOM OM MÅNGA HAR BESTÄMT SIN FRAMTID MEN VA FAN SKA JAG GÖRA. ALLA T JAG VILL GÖRA ÄR MER KUL ÄN ATT DET KOMMER LEDA NÅGONSTANS I NÅGON SLAGS UTBILDNING. JÄVLA FAN VAD DÅLIG JAG ÄR. OCH FAN VAD SKITIGT HUMÖR JAG HAR. JAG HATAR SKOLAN MEN DET BLIR ÄNDÅ BARA JOBBIGT ATT TÄNKA PÅ ATT JAG FAKTISKT INTE HAR DEN KVAR SNART OCH DET SKRÄMMER MIG MER ÄN NÅGOT ANNAT. DET ÄR DETTA JAG HAR FRUKTAT I FLERA ÅR NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0