sjukligt förvirrad

Nej, vet du vad! Jag måste bli bättre på det där med att inte tänka
Inte tänka tänk om utan tänka : VAD KUL!
Jag vill inte tänka på saker som får mig att må dåligt, jag vill inte tänka att saker och ting är som det är.
För allt detta som jag tänker är bara blaj, Men om jag inte får ha detta blaj att tänka på.
Går hela jag sönder
Hela jag är blajet.
Min hjärna och hjärta funkar bra ihop när de tänker och känner och JA.
Ibland mår jag bra av det men för det mesta dåligt.
Jag tänker till och med att jag ska må dåligt ibland bara för att jag inte mår dåligt.
Vara så glad att man undrar: hur kunnde detta te sig, när mår jag dåligt igen.
Jag är inte sjuk jag är bara förvirrad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0