ointressant

Jag orkar verkligen inte med allt längre. Jag är så snorig fortfarande varför. Idag försökte jag faktiskt träna lite, gick hyfsat bra. Faktiskt så är jag ganska bra på situps.

Nu börjar jag även få lite panik också jag vet inte hur många som kommer köpa av mina skivbiljetter, ganska många har sakt nej, Jag har haft ett x antal som vill köpa och sen massa som sakt nej eller jag vet inte, jag skulle köpt biljetterna typ från förta början men jag orkade inte. afay fan ta mig. Varför köpte jag inte allt från början för det skulle vara mycket enklare JAJA. Nu får jag ta att folk kanske inte kommer att komma men men.


Jag har tänkt på en sak. Jag gillar att läsa mina kompisars bloggar väldigt mycket och även fast de kanske tycker att deras inlägg är skittråkiga så tycker jag ändå om de att läsa. Jag tror ibland att det kan känas som om det faktiskt är skit i innehållet fast det kanske inte riktigt är det för alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0