musikal musikal musikal

Musikal Musikal Musikal och jag är trött trött trött. Vi överarbetar varje dag och vi är i skolan till 6 Vi jobbar arslena av oss eller så har vi väntetid i 3 timmar och sedan fullt ös. Det 'r väldigt krävande man kan aldrig riktigt slappna av det händer saker hela tiden och man mår lite konstigt. Man är lite spänd och förväntansfull till premiären och samtidigt så jävla trött på allting. Jag tror detta kommer bli bra. Jag tror att allt kommeratt lösa sig men jag hoppas verkligen att dagarna kommer att gå fortare för nu går det jätte snabbt sen jätte långsmat och sen jätte fort igen.

Jag är så död. Jag orkar inte. Jag sover inte bra. Jag blir hela tiden spänd över allt annat över skolan också och samtidigt så är allt detta ganska roligt. Låter inte det lite sjukt. Det här intensiva med musikalen är mycket mysigare och bättre än en vanlig skoldag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0