Typ, jag är cool!

Yo My bro's! Okej jag har hittat världens sötaste kille som heter Simon och han kommer från skådeland så han har världens sötaste dialekt och världens coolaste stil. Han gör egna designade tröjor och gör även vloggar på youtube. Har även en blogg och hans blogg är simonlussetti.se tror jag får återkomma. Jag har i alle fall kollat runt lite på honom och han verkar som en jäkligt skön snubbe. Han är otroligt söt också. Så typiskt mig att påpeka hur folk ser ut, men ja så är jag.
Jag funderar seriöst på att börja blogga och bara typ prata och kanske genom det få lite pengar från youtube och kanske få några tittare. Vad sägs om det? Nej, jag vet inte riktigt heller, det kanske inte funkar då jag är fett lat, men fan något måste man ju göra.
Btw detta är vårt sista år sen dör planeten,den går ju under om bara ett år, om det nu stämmer. Vi får väll vänta och se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0