Tupplur på badrumsgolvet

Jag har denna dagen suttit framför datorn som vanligt och kolla på de olika serierna jag kollar på och även tagit en promenad och sovit en tupplur på badrumsgolvet. Ni hörde rätt. Jag gillar att sova antingen i badet eller utanför, om du nu har en föraning om att om du slummrar till nu kommer du sova i 5 timmar och då kommer allt bli uppfuckat, då ta dig en tupplur på badrumsgolvet. Jag brukar lägga mig naken på en handduk och morgonrock på mig och sova en stund, det går inte att sova för länge då det är alldeles för hårt, iallefall engligt mig. Jag har iallefall inte den sköna gåvan att kunna somna hur och var och när somhelst på dygnet och jag har ej den gåvan att kunna sova när jag ibland borde. Jag har fuckat upp min dygnsrytm totalt, vilket kommer bli sämre om jag fortsätter som jag gör. men det tar faktiskt på krafterna. Att lägga sig och ta en snabb tupplur på dagen gör så att du blir otroligt mycket piggare och mer uppåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0