JAG DÖR

Jag hatar när jag blir såhär, jag hatar när jag är en av de galna fangirlsen. Men han är ju så begåvad och så söt och sen är han lite sådär jag vet inte, men det känns som om han är någon som jag inte trodde han skulle vara och jag gillar det. jag tänker för mycket på honom. jag drömmer och honom och jag dör varje gång han biter sig i läppen, slänger med sitt fina hår, pratar med sin fina engelska med brytning, att han sa att han var från nothingham, varje gång han säger awful, när han är sådär lite mysko och gör konstiga grimasher och uttryck, varje gång han dricker eller äter något, varje gång han dansar runt, varje gång han typ skiker lite eller är så där lite blyg, eller varje gång han tappar bort sig, bara han tar av sin tröja, varje gång han är allmänt söt och alla andra dessa små saker. jag älskar när han skrattar och sjunger och pratar jag älskar när han skämtar och ja, jag är en galen fangirl äen fast jag inte vill. Jag kan inte motstå. Nu ska jag drömma om lewis watson!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0