Hittade en lista, en dålig en men helt ok

- gjorde du något i år som du aldrig gjort för? Jag har gjort så mycket nya saker så det går inte att förklara. - höll du några av dina nyårslöften? Detta år sket jag i det fullständigt och det här året har varit det bästa. - blev någon av dina vänner förälder i år? Nej inte vad jag vet :P - dog någon som stod dig nära? Nej, eller jo kaninen ;( - vilka länder besökte du? Fett få men i början och liksom över nyår var jag i Malaysia och Thailand och i somras Grekland - är det något du saknar år 2011 som du vill ha 2012? Mer resor och mer att göra. Ännu mer fest och ännu fler relationer, kanske en pojkvän :) - vilket/vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Väldigt många, men 24/3, gissa varför ? - vad var din största framgång 2011? Hur många som helst, mitt självförtroende har blivit mycket bättre och jag är mer social och annat - största misstaget? Vet inte riktigt, några misstag gjorde jag men jag vet inte vilket som är störst. - har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, två halsbölder och en influensa, har varit på sjukhus 5 dagar detta år, det är för många. - bästa köpet? Troligtvis någon Film. - vad spenderade du mest pengar på? Film, absolut! - gjorde någonting dig riktigt glad? Ja hur mycket som helst - vilka låtar kommer alltid påminna dig om 20011? Twisted nerve, en liten visselsång typ. - var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Otroligt mycket gladare!! - vad önskar du att du gjort mer? Tränat och ätit bättre! Fetma bomb. - vad önskar du att du gjort mindre? Ätit godis och gjort vissa misstag - hur tillbringade du julen? Hela släkten i omgångar och även en utgång, en av det bättre jularna!! - blev du kär i år? Nej, däremot blev killar kära i mig ... - hur många förhållanden? zero... - favoritprogram på tv? GLEE OCH AMERICAN HORROR STORY - bästa boken du läste i år? The dirt - motley crue biografi - största musikaliska upptäckten? För många men troligtvis LEWIS WATSON, eller ONE DIREKTION, mest för att dom är söta. - något du önskade dig och fick? Klocka, serier och en lila one piece :D - önskade du dig något men inte fick? Nej faktiskt inte. - vad gjorde du på din födelsedag 2011? Släktmiddag och fika med vänner! - finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Typ lite grejer men för det mesta var det en lyckat år!! - hur skulle du beskriva din stil år 2011? från Hiphop till lite mörk smal svart rock stil med flanell. - vad fick dig att må bra? Vänner, killar, familj, släkten och nya relationer med människor även festande. - vem saknade du? Inte så många just nu :) - de bästa nya människorna du träffade? Ni vet vilka ni är men jag vill inte glömma någon om jag nämner er - årets sötaste? Ja det finns ju hur många som helst, båda från nära och kära och från killar till djur till seriekillar till filmkillar. Det är för många ^^ - årets hetaste? EVAN PETERS! Jag blir upphetsad bara han pratar. - årets besvikelse? Japanskan - årets bästa? För mycket - årets snällaste? Alla mina fina vänner och familj!! JAG ÄLSKAR ER GLÖM ALDRIG DET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0