HAIR

HAIR FY FAN!
Ja, jag var på HAIR idag på statsteatern och fan vad bra. Jag satt bara och diggade med hela förestälningen. Musiken är så otroligt jävla bra och kläderna och människorna är så jäkla snygga. Koregrafin och kören är så bra och bandet, shit vilken känsla. Otroligt sevärd men musiken är fan bäst på engelska lite tråkigt att de översatt allt ihop till svenska, men det var nog det ända som var lite dåligt. Sen så kan jag ju inte motstå alla dessa håriga män. Det är ju så sexigt med skägg och långt hår och sånna där perfekta muskler, killar som sjunger bra och kan dansa så där sexigt så att man bara vill dansa brevid. Sen så stog även alla nakna och då menar jag helt nakna i sista scenen på första akten. Så himla vackert. Det är så naturligt och fint och sårbart och med ett stort peace märke i bakrunden. Den är ju lite hemsk i slutet men fan vad den rockar. Helt otroligt, jag är så sjukt glad att mamma och pappa fick biljetter till denna otroligt magiska upplevelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0