Efterklok

Vet du vad? Jag gör oftast saker jag ibland ångrar för att jag någon gång inte har gjort något liknande och sen ångrat mig. Detta händer inte i alla situationer men en del. Jag blir arg när jag ångrar saker som jag innerst inne inte ångrar, jag ångrar de bara för att jag tror att andra skulle tycka att det var fel av mig om jag inte ångrade det. jag ångrar vissa saker såklart, men det finns fler saker jag inte gjort som jag ångrat mer. Alla dessa olika situationer då jag önskat att jag handlat annorlunda, men helt plötsligt inte lyssnat på mig själv. Vissa saker har varit så fel och andra så rätt. men varför ångra saker man redan gjort, varför ångra saker man inte gjort. Det är så himla enkelt att vara efterklok. Men jag borde tänka efter ibland och i vissa fall även skita i att tänka alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0