Blö blö blö

Ja, okej, eh jag har fikat och varit på möten och haft myskväll igår och i måndags så vart jag på två julkonserter och åt middag på riche. Jag har ingen julkänsla och ingen som helst känsla för att göra någonting alls. Som idag och i förgår så vart jag knappt ute och jag har inte sökt några jobb och jag har endast sovit och pratat i telefon och kollat på youtube vloggar. WHOHO. Idag fyller Madre år så idag blir det hemmakväll med familjen med thaimat och thaiöl och typ en film, bara för att jag och mamma saknar Thailand så mycket! Mitt hår är fett fult idag och jag vet inte vad som har hänt med det, det ser förjävligt ut.eyfrfrfgygjhjuhkkkoöjjtfydrswswrfuojblge!
Nej nu ska jag dansa mig varm till toner av youtube. Jag är fett kall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0