Bättre helg

Allt har gått bra nu med min jävla sjukdom och allt annat. jag är lättad men än finns det saker att oroa sig för. Så typiskt mig. i fredags var jag på alla sjukhusbesök och sedan så åkte jag hem tilllouise och gjorde inte så mycket, pratade och kollade på O.C. så jävla bra serie. Åkte hem på mysig middag till familjens vänner och somnade i soffan som ett litet barn. Är så jävla trött fortfarande av all medicin och infektionen. Sen igår köpte jag lite kläder och en ny jacka som inte är för varm men inte för kall. en sånn som är bra att ha i Sverige då allt är jävligt mitt i mellan och typ lagom och ingen anning väder. Sen så åkte jag hem till louise igen och såg en film och andra värdskriget och den var faktiskt en film som jag rekommenderar; Flags of our father hete filmen. åkte hem och hade myskväll med familjen och åt en riktig jävla brakmiddag som jag fortfarande är mätt på. Jag är så hungrig från infeltionen för jag kunde inte äta då så nu är jag hungrig och äter hela tiden. Sedan tog jag ett varmt bad och kollade på serier och lyssnade på musik i mitt rum till halv tre på natten. Idag skulle jag egentligen gå och köpa julklappar med Louise men hon måste plugga och jobba. Så jag ska ha adventsmys med familjen istället. Vilket är lika trevligt de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0