who's that guy?

I natt drömmde jag en dröm där jag hade närhet hela tiden av en kille. Jag vet inte riktigt vem kille var, men han sprang ifrån mig ibland. Men sen så stannade han kvar. Jag ville inte släppa honom så jag sprang efter honom men fastnade överallt. Jag ville bara vara honom nära. Jag vaknade i natt otroligt många gånger och varje gång jag somnade om så drömde jag mig in i samma dröm, men hela tiden var vi i olika faser. I slutet när jag somnade om vid 09.00 så sa vi hejdå. Jag ville krama honom så länge men han bara puttade ifrån sig mig. Han ville inte kolla på mig han ville ingenting, han såg så fundersam ut och när människor runt om oss frågade. Hur var det igår? Så sa ingen något för vi kom inte ihåg om vi gjort något eller inte. Han sa att det var trevligt bara för att bryta på tystnaden. Jag längtade och törstade efter honom. Jag ville inte vara iväg från honom. Men mitt i drömmen så kom jag på mig själv. Men ingeting händer på riktigt. Jag är i en dröm. Okej, men jag måste ju göra jätte mycket för idag är det ju söndag? Nej det såklart det inte är men jag trodde det då. Men ändå så ville jag bara komma honom nära. Få känna hans  händer mot min kropp. Men nej, det gick inte. Han bara sprang iväg och så kom han tillbaka och sen så sprang han, Men vem var han ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0