vad gjorde jag för ett år sen???

Jag måste bara säga att jag suger på att blogga, detta blir mer som en dagbok för att komma ihåg vad jag har gjort av min ungdom. Jag menar ibland så får man bara lust och skriva av sig eller bara säga något om typ ja en söt kille eller typ en as bra film eller bra låt. Bara liksom signalera till hela jorden att hej hej så här tycker jag. Men egentligen orkar inte jag sitta här och slösa tid på att lägga in värsta bilderna och göra om texten eller formen på bloggen. Detta tycker jag är onödigt. MEN du som vill läsa får läsa och gärna kommentera. Du kanske hittar värsta coola filosofin i min blogg och tycker exakt likadant som moi! Varför inte liksom? Vem är det egentligen som läser min blogg? Ingen anning, kanske en enstaka kompis, någon konstig random eller bara liksom nån...

Jag vill nog inte riktigt säga att jag har så många läsare per dag. Det mesta som har kommit upp på bloggen är 6 stycken så nej, min blogg kommer aldrig att bli stor men det gör inte så jävla mycket. Bara man liksom kommer ihåg vad man faktiskt gjorde t:ex den tredje fredagen i december 2009 eller något liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0